Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2007

ΙΒΗ 4848, ΙΒΝ 6961, ΥΖΧ 3939, ΖΜΙ 5811: ΟΔΟΣ ΜΑΥΡΟ(ΜΙ)ΧΑΛΗ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, 13-2-2007

Οδός Μαυρο(μι)Χάλη, Εξάρχεια, Αθήνα, Έτος 2007...

Του Ατρόμητου Πολεμικού μας Ανταποκριτή Σκύλου της Βάλια Κάλντα

Μαυρομιχάλη 55, στα Εξάρχεια, ένας εξυπνάκιας (αγγλιστί Smart) έχει παρκάρει κάθετα. Κι αν περάσει φορτηγό; Στα παλιά του τα παπούτσια!

Σχόλιο Μαύρου Γάτου: Καλά, αυτός τουλάχιστον δεν κλείνει το πεζοδρόμιο. Βλέπω όμως και κάτι μηχανάκια απέναντι...

Ο εξυπνάκιας Smart, στο στενό πεζοδρόμιο πάνω στη γωνία Αραχώβης και Μαυρομιχάλη. Δεν μπορεί να στρίψει φορτηγό, ασθενοφόρο, πυροσβεστική, σχολικό αλλά αυτόν τι τον νοιάζει; Σημειωτέον ότι λίγο πιο κάτω υπάρχουν δύο-τρία υπαίθρια πάρκινγκ με πέντε-10 ευρώ την ημέρα κι ότι όποιος έχει δώσει σχεδόν 20.000 ευρώ γι' αυτό το (δεύτερο) αμάξι, δεν θα 'πρεπε να τσιγκουνεύεται ένα δεκάρικο...

Ακόμα ένα Smart, στη Μαυρομιχάλη πάντα, που κλείνει το ελάχιστο πεζοδρόμιο, σε όποιον κρατά έστω σακούλες. Ας μην πούμε για καρότσι, πατερίτσες κλπ.

Άλλοι δύο εξυπνάκηδες, χωρίς Smart αυτοί! Γωνία Ναυαρίνου και Μαυρομιχάλη.

Ο οπίσθιος εξυπνάκιας, γωνία Ναυαρίνου και Μαυρομιχάλη, πάντα.

Σχόλιο Μαύρου Γάτου: Τί να πρωτοθαυμάσω εδώ; Τους δύο Κάφελλους;;; Την πινακίδα με τις δύο κόκκινες διαγώνιες;;;

Σχόλιο Μαύρου Γάτου: Εδώ εγώ θα τη χάριζα στους Smartάκηδες γιατί ο δρόμος φαίνεται φαρδύς, άρα μάλλον δεν πολυεμποδίζουν (σε σχέση με τους άλλους, δλδ)...

Στρίβω Ναυαρίνου: άλλοι δύο εξυπνάκηδες με Smart. Πέντε παράνομα Smart σε 200 μέτρα, ούτε ένα νόμιμο! Ο πρώτος εξυπνάκιας της Ναυαρίνου χωρούσε να παρκάρει κανονικά. Αλλά τι Smart θα ήταν; Υπενθυμίζω ότι τα πάρκινγκ ήταν μισοάδεια, οι δημοτόμπατσοι υποτίθεται ότι περνάνε συνέχεια και κλήση δεν βλέπω.

Ο έτερος εξυπνάκιας της Ναυαρίνου, με το κόκκινο Smart, ήταν πολύ μάγκας: Είχε βγάλει και τις πινακίδες!

Μετά μπήκα στο μετρό και ήρθα στη δουλειά....

...

5 σχόλια:

nuntius είπε...

Μετά απο ενασχόληση πολλών ετών με το σπόρ της οδήγησης και πολλά χιλιόμετρα την ημέρα κατέληξα στο εξής συμπέρασμα: για να αγοράσεις smart περνάς απο ειδικές εξετάσεις καφρίλας και σταρχιδισμού. Οι φωτογραφίες του πόστ απλά επιβεβαιώνουν το συμπέρασμα μου και ουδεμία εντύπωση μου προκαλούν.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

@nuntius
Δεν ξέρεις πόσο δίκιο έχεις!

@Μαυρόγατος
Κι όμως ο πρώτος εξυπνάκιας εμπόδιζε την κίνηση, διότι ακριβώς εκεί που είχε βάλει την ουρίτσα του υπήρχε είσοδος ημιυπόγειου, που έτρωγε περί τα 30 εκατοστά πεζοδρόμιου. Συν 20 εκατοστά η ουρά του Smart, έμειναν το πολύ 30 εκατοστά για να περάσει άνθρωπος! Σόρι που δεν το φωτογράφισα!

Μαύρος Γάτος είπε...

Πολύ κρίμα βρε παιδιά, γιατί τα smart θεωρητικά φτιάχτηκαν για να λύσουν ποροβλήματα στα κέντρα των πόλεων, όχι για να ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ προβλήματα...

Αθάνατο ελληνικό (παν)δαιμόνιο....

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

OK, με συγχωρείτε, τώρα το πήρα είδηση το μπλογκ αυτό. ΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΦΟΒΕΡΗ ιδέα είναι αυτή. Εύγε.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Αν και θεωρούνται οικονομικά επειδή καίνε λίγο, στην πραγματικότητα τα Smart παράγουν πολλούς ρύπους, με την κατασκευή τους (πλαστικούρα) και με την επιπλέον χρήση τους. Αν ο ελληναράς δεν έπαιρνε το Smart, το οποίον -σημειωτέον- είναι πανάκριβο, θα έπαιρνε ποδήλατο, μηχανάκι, μετρό, λεωφορείο ή κάτι άλλο. Εγώ πούλησα μηχανάκι και τζιπάκι, πήρα ένα τουτού για ταξίδια και μόνο, που το έκλεισα στο πάρκινγκ, και κινούμαι με μετρό και λεωφορείο. Εντάξει, άμα βρέχει παίρνω και κάνα ταξάκι.