Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2007

ΝΗΖ 4699: "ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ"

.
Θαυμάστε παρκάρισμα. Καλό ε;;;;

Είναι σε ένα "ασήμαντο" δρομάκι της Θεσσαλονίκης, την Εγνατία Οδό, δίπλα ακριβώς στην "απόμερη" Πλατεία Αριστοτέλους, Σάββατο βράδυ, με πάρα πολύ κόσμο να κυκλοφορεί πεζός, και με τα "πεζοδρόμια" γεματα αυτοκινητα. Στην φωτογραφία από πάνω (σε μεγέθυνση) μπορείτε ίσως να διακρίνετε τί χαμός γίνεται ΚΑΙ στο απέναντι πεζοδρόμιο:





Να σημειώσω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση σκέφτηκα να σβήσω τις πινακίδες, γιατί ας πούμε ότι ένας πεζός χωράει να περάσει. Αλλά ένα καροτσάκι αναπηρικό περνάει;;; Όχι βέβαια! Και τί πρέπει να κάνει; ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΠΙΟ ΠΕΡΑ.

Ε όχι ρε φίλε κάφελλε. Ε όχι.

Πώς; Τι δουλειά έχουν οι ανάπηροι να βγαίνουν έξω το βράδυ; Να κάτσουν σπίτι τους;
ΜΑ ΦΥΣΙΚΆ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ...
ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΦΕΛΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ...
.

8 σχόλια:

Rodia είπε...

Αυτό εννοώ όταν γράφω πως είναι εν δυνάμει εγκληματίες. Πρέπει δλδ να δούμε το λιοντάρι ολόκληρο για να πεισθούμε πως είναι λιοντάρι; Η ασυνειδησία ΓΙΑΤΙ θα σταματήσει σε μια "απλή" παράβαση;

Πέρα απο το σχόλιο για τούτο το ποστ, ενημερώνω ότι έβαλα το σατιρικό μου ποστιον στην αποθήκη, δεδομένου ότι ό,τι είχα να αποδείξω το απέδειξα, δηλαδή ότι ΑΝ ΘΕΛΑΜΕ να δημιουργήσουμε αυτόν εδώ τον τόπο "για να προκαλέσουμε" -σύμφωνα με διάφορες απόψεις που διατυπώθηκαν- γνωρίζουμε πολύ καλά τρόπους να γινόμαστε προκλητικοί (εμείς οι ροδιές!) και να φέρνουμε σε αμηχανία τον κόσμο.. :-)))))

Εξαιρούνται φυσικά οι ταχτικοί μας αναγνώστες.

Μαύρος Γάτος είπε...

Μαρίνα μου γιατί το έβαλες στην αποθήκη; Εμένα μού άρεσε! Και χρειάζεται να προκαλούμε, σε ένμαν βαθμό, γιατί από την πολλή απάθεια που μάς δέρνει καταντήσαμε εδώ που καταντήσαμε. Εγώ θα ήθελα να το ξαναβάλεις. Αλλά φυσικά εσύ αποφασίζεις...

Σ;))))

Κωστής Γκορτζής είπε...

Γειά σου Ροδιά μου!
Σήμερα μου 'ρθε στο παρμπρίζ πλαστικό κυπελλάκι φραπόγαλου ημιάδειο από καλό επαγγελματία φορτηγατζή σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Και να ήθελα να τον φωτογραφήσω δεν μπορούσα γιατί δεν δούλευαν καλά οι πιτσιλιέρες και το παρμπρίζ ...θόλωσε!
Ευτυχώς που δεν ήταν τενεκεδάκι μπύρας!
Large, όμως, εγώ, μη με πούνε και ρουφιάνο ή ασχετο σερίφη, δεν αυτοδίκησα... ούτε πήρα το εκατό. Είπα να τηρήσω κι εγώ τις παραδόσεις του λεβέντη Έλληνα και να τον αφήσω να κυκλοφορεί ελεύθερος μέχρι οι αρμόδιες ένστολες Αρχές βγούν από τους θάμνους που κρύβονται ως μπανιστηρτζήδες και 'υπερβούν' αυτοί το δημοσιοϋπαλληλικό τους καθήκον. :)))

Rodia είπε...

Γατούλη, άσε να πάει λίγο παρακάτω και κάνε εσύ τον κόπο άμα το θες τόσο πολύ!!:-)))

Σκυλούκο, άρχισε ο πόλεμος των bloggers..? Να φυλαγόμαστε δηλαδή... :-)))

Μαύρος Γάτος είπε...

Καπετάνιε τον παρεξήγησες τον άνθρωπο! Να σέ κεράσει ένα καφέ ήθελε ο δόλιος, σε πέρασε για Σύντροφο Κάφελλο! Απλά δεν σημάδεψε καλά το παράθυρό σου...

Μα καλά, σκέφτηκες να τον καρφώσεις; Παλιοφασίστα! Παλιοκαρφί! Κι αν ο άνθρωπος πήγαινε στη γκόμενά του; Θα τού έκανες χαλάστρα, βρε ασυνείδητε!!!!

Ε μα πιά έχω καραφλιάσει με αυτά που ακούω τις τελευταίες μέρες. Πάντως καλύτερα καρφί καρά καφρί...

Κωστής Γκορτζής είπε...

Μαυρόγατε το παραδέχομαι αμάρτησα δια της σκέψεως. Συγκρατήθηκα, όμως, γιατί είπα 'ρε συ, λες να έχει βγεί κανένας καινούργιος Νόμος που Επιβάλλει τη απόρριψη ποτηριών φραπόγαλου εν κινήσει' και τον αγνοώ;
Γι αυτό σου λέω, δεν εκνευρίζομαι πια και αφήνω τους αρμόδιους ένστολους να με προστατεύουν. Άμα δείς κανέναν εσύ (ένστολο) στον Δήμο Μίκρας τα επόμενα πέντε χρόνια ειδοποίησέ με να του πω μια καλημέρα γιατί εγώ τα προηγούμενα πέντε δεν έχω δει κανέναν... :)

Ροδιά μου, λες;
Ακόμα δεν προλάβαμε να βγούμε στη σύνταξη, ξανά γκέτες, παλάσκες, κράνη; :)))

Μαύρος Γάτος είπε...

Ένστολο;

Είδα πολλούς, πάρα πολλούς, αλλά όχι στους δρόμους...

τους είδα να σκυλοκαυγαδίζουν με τους χούλιγκανς στα γήπεδα και να χτυπιούνται με τους δήθεν αντιςεξουσιαστές γύρω από το Πολυτεχνείο της Αθήνας και από το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης...

Σ:((((((((((((((

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Ελα ντε? Τι δουλειά έχει ο ανάπηρος βραδυάτικα συος δρόμους? Ενώ ο δικός μας ε?!! Βραδυνό μεροκάματο στα σκυλοκλάμπ ΄μεχρι πρωίας και μετά το ξημέρωμα μπορεί και να μη θυμάται πως γύρισε σπίτι του.
Εγώ όμως που οδηγώ και έχω άλλη σχέση με το αυτοκίνητό μου. Σχέση στοργής, γιατί είναι το μόνο μέσο που με μετακινεί σέβομαι και το αυτοκίνητό μου, και τους άλλους οδηγούς,και τους πεζούς των πεζοδρομίων. Δεν θέλω να περιαυτολογήσω, απλά θέλω να καταδείξω την βασική ειδοποιό διαφορά μεταξύ των ανευθύνων και των συνειδητών ΑμεΑ οδηγών.
Αυτό πάντως γάτε μου με τις πινακίδες μου θυ΄μισε όταν σχετικά πρόσφατα επισκέφτηκα με την αετίνα μου ένα καινόυργιο μεγάλο πολυκατάστημα ρούχο που έιχε ανοίξει στο Ελ.Βενιζέλος. Τεράστιο πάρκινγκ και πολλές οι ειδικές θέσεις γιά αμεα. Διαλέγω φυσικά την πρώτη που βλέπω μπαινοντας και που είναι η πιό κοντινή στην είσοδο. Τι βλέπω!! Ακριβώς στη μέση και πάνω στο ειδικό ζωγραφισμένο στην άσφαλτο κίτρινο σήμα ,ένα...δίτροχο!!Λες και είναι δυνατόν ΑμεΑ να κυκλοφορεί με δίτροχο!! Μα την αλήθεια ήταν η πρώτη φορά που σ΄κεφτηκα, γιατί να μην είχα την ψηφιακή μου να του βγάλω το νουμερο στο διαδίκτυο. Φεύγοντας έκανα την παρατήρηση στους σεκιουριτάδες με τους ασυρμάτους και καλά στα χέρια, οι οποίοι απλά μου είπαν ότι είχα δίκιο και αν εξυπηρετήθηκα από τις υπόλοιπες θέσεις. Τους είπα το ξέρω ότι έχω δίκιο αλλά που να το βρω, και ότι εν πάσει περιπτώσει αυτή η θέση ήταν η πιό κοντινή και πιό βολική όμως αυτή η θέση είχε καταληφθεί. εν ολίγοις, αν το κατάλαβαν τους είπα ότι έχουν μερίδιο ευθύνης και ότι σε καμμία περόπτωση δεν δικαιολογούν την θέση τους εκεί σαν σεκιόυριτι.
αυτά
πολύ ωραίο το Καφελλισταν σου γατε μου.
Χώστα αδελφέ. το χρειάζονται¨-)!!