Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011
Μια που πεζοδρόμιο δεν υπάρχει..
Μια λοιπόν, που πεζοδρόμιο ουσιαστικά ΔΕΝ υπάρχει, στη συγκεκριμένη διασταύρωση που βρίσκεται σε σχολικό συγκρότημα, δεν υπάρχει λόγος να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας..
Δύο υπερτυχεροί οδηγοί, καλούνται να ξαναφουσκώσουν τα λάστιχά τους, για να θυμηθούν την επόμενη φορά να παρκάρουν λαμβάνοντας υπ'όψην πως ΙΣΩΣ από το σημείο περνούν παιδιά.
Ίσως ακόμα και τα δικά τους παιδιά...
Τα οποία (φαντάζομαι) μεγαλώνουν μαθαίνοντας πως ο έχων αμάξι, παρκάρει όπου γουστάρει!
Υ.Γ. αρκεί να ξέρει ν'αλλάζει λάστιχο..
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
6 σχόλια:
Mazi sou se ola mexri tora alla den ginete na ksefouskoneis lastixa. Aparadekti energeia.
Αφ'ενός τα απαράδεκτα μόνο με απαράδεκτα αντιμετωπίζονται, αφ'ετέρου, το ξεφούσκωμα δεν είναι φθορά. Ακριβώς όπως δεν είναι και το αυτοκόλλητο φθορά.
Symfono den einai fthora alla empodizei ton katoxo na xrisimopoiisei to aytokinito tou. Eno to aytokolito (aytokolita) oxi.
To oti paranomise (kai empodise emena, esena , mia mitera me karotsaki, enan amea na kykloforisei) den dinei to dikaioma se kapoion allon na paranomisei episeis.
Mporei otan pige na parei to paranoma parkarismeno aytokinito tou (pou o nomos ton timorei me prostimo i afairesi adeias kai pinakidon) na to xreiazotan gia kati epeigon kai isos poly simantiko kai oxi gia psonia,kafe,volta,douleia,rantevou.
Einai allo pragma na perneis ton nomo sta xeria sou kai allo pragma na talaiporeis odigous me aytokolita. Na ton gemiseis me 1000 aytokolita alla oxi ksefouskoma sta lastixa.
Kai sto leo ego pou trelenomai otan vlepo kleistes diavaseis anapiron i kleista pezodromia. Giati kai ego otan vgazo to ksaderfaki mou me to karotsi volta den mporo na kykloforiso apo ta amaksia poso mallon kapoios me provlimata kinisis.
Emeis pou kseroume apo oria kai zitame oria prepei na vazoume prota ston eayto mas. Allios den mporoume na apaitoume apo tous allous na ta tiroun.
Elpizo na katalavaineis tin diafora aytokolito-ksefouskoma kai na min xrisimopoiiseis tetoia taktiki.
Ο κάτοχος όμως, εμποδίζει παιδιά να κινηθούν με ασφάλεια, και ενώ η δημοτική αστυνομία καλείται άμεσα, δεν έρχεται. (είναι 200 μέτρα παρακάτω)
Σε περίπτωση τώρα που όντως ήμασταν Ευρωπαϊκή χώρα και στην ουσία πέρα από τη θεωρία, η δημοτική αστυνομία θα τοποθετούσε δαγκάνες ακινητοποίησης στα συγκεκριμένα οχήματα (πέρα από κλήσεις και αφαιρέσεις πινακίδων), κι ας πήγαιναν οι ιδιοκτήτες να παραπονεθούν που δεν μπορούσαν να το πάρουν και να φύγουν για οτιδήποτε επείγον.
Προσωπικά, έχω δει ακινητοποιημένο όχημα με δαγκάνα, που ανήκε σε κρατικά ταχυδρομεία, και πάλι έφαγε κλήση, ακινητοποίηση, και αφαίρεση πινακίδων.
..Αυτά, σε άλλη χώρα φυσικά.
Αν ρίξεις μια ματιά στην προηγούμενη ανάρτηση, θα διαπιστώσεις ότι εδώ τα δημοτικά/υπηρεσιακά οχήματα, χαίρουν απόλυτης ασυλίας.
Και σε πληροφορώ, τα λάστιχα δεν τα ξεφούσκωσα εγώ, αλλά τα παιδιά του σχολείου.
Και δεν τα παρότρυνε κανείς, αλλά ούτε και τα αποθάρρυνε.
Den ithela na grapso gia tis dagkanes stin proigoumeni apantisi giati idi eixa ksefigei se megethos... Akoma kai oi daganes einai paranomes/kataxristikes. Stin Ouggaria (kratos melos E.U.) anagastikan na stamatisoun na tis xrisimopoioun prin ligo kairo dioti i xrisi tous den enarmonizete me to koinotiko dikaio. (nomizo pos gia ayto den tis xrisimopoioume kai edo).
Gia ta aytokinita/oximata dimosion ypiresion exeis dikio (dystixos to exo diapistosei kai ego). Kai den einai oti epine kafe ataraxo. Perisotero me enoxlei oti iksere oti den prokeite kaneis na ton elenxei kai gia ayto itan ataraxos. Opos dikio exeis kai gia to sygekrimeno oxima pou katalamvanei to pezodromio.
Oso anafora tin dimotiki astynomia se parakalo na anafereis ton dimo onomastika oste toulaxiston na ektethei o sygekrimenos dioikitis kai proistamenos ston sygekrimeno dimo.
To oti aytoi plimeloun ta kathikonta tous den mou dinei to dikaioma na energo anti gia aytous. Na timorithoun opos armozei aytoi pou plimelos ekteloun kathikonta. Den ginete na exoume tin logiki e poioi tha tous timorisoun, tha ta kalipsoun kai alla tetoia.
Tha xeromoun poly an estelnes aytin tin eikona mazi me tin martiria sou oti eperenes tilefono tin dimotiki astynomia kai den asxolithikan ston dimarxo. I na tou ti steilo ego kai na doume ti tha apantisei. Kai an den apantisei tote as ton krinoun aytoi pou ton psifisan. Kapoios epitelous na analavei eythines kai se ayto to kommati.
Me to na ksefouskosei kapoios ta lastixa tou sygekrimenou den ton sinetise. Kai tha to ksanakanei kai tha emplakei kai se kayga ama piasei kapoion tin ora pou tou ksanaksefouskonei ta lastixa. An kserei omos oti me to pou tha parkarei etsi tha erthei (me tilefono i xoris) i dimotiki i mi astynomia na ton grapsei isos to ksanaskeftei.
KAI EPITELOUS OI DIMOI TIS KLISEIS POU KOVOUN TA ORGANA TOUS (DIMOTIKI ASTYNOMIA) AS PAPSPOUN NA TIS SVINOUN SE FILOUS KAI GNOSTOUS
P.S. Gia to oti alloi (paidia) ksefouskosan ta lastixa den to sxoliasa giati den exo kati me esena (pou pisteva oti ksefouskoses ta lastixa) prosopika alla me to gegonos tou na ksefouskonei kapoios lastixa kapoiou allou.
Το ξεφούσκωμα των λάστιχων είναι μια μορφή βίας, και αυτοδικίας - Προσωπικά διαφωνώ με αυτήν την πρακτική, όπως και οι περισσότεροι εδώ για πολλούς και περίπλοκους λόγους. Δεν έχω ΄μως απάντηση για το πώς επιτέλους μπορεί ν αλλάξει η κατάσταση.
Εγώ θα τ' αποθάρρυνα τα παιδιά. Θα τους έλεγα δυό τρία πράγματα, χωρίς συστάσεις κι εντολές, εξηγώντας τους όμως ποιόυς και πόσους εποδίζει ο Κάφελλος. Γιατί σε ερικά χρόνια θα είναι ΑΥΤΑ οι Κάφελλοι... Μπας και αλλάξει κάτι σε βάθος χρόνου.
Δημοσίευση σχολίου