Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011




Το πρώτο (από δεξιά) αυτοκίνητο έχει κλήση. Το δεύτερο, η τζιπάρα που έχει καβαλήσει τη ράμπα για τα ΑΜΕΑ, έχει το αυτοκόλλητο που του έβαλα εγώ ("είμαι γάιδαρος, παρκάρω όπου γουστάρω"). Το τρίτο, έχει τα αλάρμ αναμμένα. Εκ των υστέρων δυστυχώς, αφού κόλλησα το γαϊδουράκι και χώθηκα στο μετρό, σκέφτηκα το καψώνι που έπρεπε να κάνω στον/στην ιδιοκτήτη/-τρια του τζιπ: να πάρω τηλέφωνο από απόκρυψη (είχε αφήσει σημείωμα με κινητό και τη φράση "είμαι δίπλα" - έτσι μου ήρθε να απαντήσω "όχι, είσαι γαλακτομπούρεκο, βαρύ κι αχώνευτο") και να βάλω τις φωνές, "κατεβείτε αμέσως, είναι εδώ ο γερανός και σας παίρνει το αμάξι..." Ή, εναλλακτικά, "κατεβείτε αμέσως, είναι εδώ κάτι αλήτες και κολλάνε πορτοκαλί γαϊδούρια στο αμάξι..."

3 σχόλια:

An-Lu είπε...

Μιας και συμφωνω επι της αρχης, κανω ενα εικαστικο σχολιο...και τα 3 οχηματα ειναι μαυρα και ανω των 1600 κυβικων..τυχαιο; δε νομιζω!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Είμαι και εγώ οπαδός των street panthers αλλά δεν είναι πάντα αποτελεσματικά μιας και στη γωνία Πεντέλης και Κολοκοτρώνη στο Κεφαλάρι κάποιος με ένα κόκκινο jeep παρκάρει συνέχεια επάνω στο πεζοδρόμιο. Πριν από μερικές μέρες το είχαν γεμίσει με αυτά τα θεϊκά αυτοκόλλητα αλλά αυτός συνεχίζει το χαβά του...

Μαύρος Γάτος είπε...

Του Κάφελλου ο τράχηλος αυτοκόλλητο δεν υπομένει.... κολλούσα κι εγώ γάιδαρους, για χρόνια- τώρα δεν μπορώ πια, ούτε φωτογραφίες δεν έχω το κουράγιο να τραβήξω, γι αυτό και έχει ατονήσει το BLOG. Φτάνεις ΌΜΩς κάποτε σ ένα σημείο που δεν αντέχεις άλλο να είσαι πολιτισμένος...

Φίλε μου Shinecast συγχαρητήρια για τα post, συνέχισε δυναμικά!!! Θ' αρχίσω κι εγώ να ξαναγράφω. Δεν γίνεται να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια μπροστά σε όλα αυτά τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ...