Σάββατο 31 Μαρτίου 2007

ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΙ ΕΡΩΤΙΚΗ ΜΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ , ΕΝΑΣ ΠΕΖΟΣ ΠΑΡΑΣΥΡΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΌ ΚΑΠΟΙΟ ΟΧΗΜΑ -(ΠΡΟΣΟΧΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ)


ΕΣΥ τί θα κάνεις γι αυτό;;;;;;

--- θα τρέχεις λιγότερο;

---θα σέβεσαι τις διαβάσεις των πεζών και τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς;;;;

---θα αποφεύγεις να πιείς, έστω και ελάχιστα, όταν πρόκειται να οδηγήσεις;;;

---θα πάρεις τηλέφωνο το 100 όταν δεις κάποιον οδηγό να συμπεριφέρεται επικίνδυνα (- ναι ρε γαμώτο, να τον καρφώσεις !)

---θα μάθεις τα παιδιά σου να σέβονται τους συνανθρώπους τους όταν οδηγούν (αλλά και όταν ΔΕΝ οδηγούν);;;

Αλήθεια, τί έγινε εκείνο το ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ που είχε κάνει κυριολεκτικά κομμάτια εκείνη την κοπέλα στην παραλιακή της Αθήνας, πριν από χρόνια;;; Και που μετά από μερικούς μήνες παρέσυρε κι άλλον άνθρωπο;;; Σε ποιάν εταιρία, σε ποιάν υπηρεσία είναι σήμερα διευθυντής;;;;;; Ποιόν θα παρασύρει αύριο;;;; Μεθαύριο, θα μπορούσε να παρασύρει έναν ΔΙΚΌ ΣΟΥ άνθρωπο...

Ακολουθεί ένα διαμελισμένο πτώμα από παράσυρση. Δεν το δημοσιεύω με ευχαρίστηση, κάθε άλλο.

Όταν όμως ο κόμπος φτάνει στο χτένι, η Αλήθεια δεν μπορεί πιά να κρύβεται κάτω από προσχήματα.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΑΡΑΣΥΡΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΕΖΟΣ. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ 3.000 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΑ. ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ.

.

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σκληρή η φωτογραφία αλλά είναι η πραγματικότητα. Θα την αναδημοσιεύσουμε στο katagelies.gr αν δεν έχεις πρόβλημα.

Rodia είπε...

Τελικά, το αυτοκίνητο είναι ένα φοβερό όπλο όταν παύει να είναι απλό εργαλείο. Στη χώρα μας, δυστυχώς, έχουμε ακήρυχτο πόλεμο μεταξύ πεζών και οδηγών αυοκινήτων, με τη διαφορά ότι οι πεζοί δεν το γνωρίζουν ώστε να οπλοφορούν και εκείνοι.

Μακάβριο αστείο, αλλά χρειάζεται να γίνει κατανοητή η αποτελεσματικότητα του αυτοκινήτου ως όπλου από τους οδηγούς. Οπως ακριβώς ο πυγμάχος π.χ. ή ο κάτοχος μαύρης ζώνης στο καράτε δεν χτυπούν τους άσχετους με το άθλημά τους, επειδή γνωρίζουν τη δύναμή τους και τη βλάβη (ή και το θάνατο) που μπορούν να προξενήσουν με τα χέρια τους, έτσι και ο οδηγός αυτοκινήτου χρειάζεται να μάθει τη δύναμη του οχήματος που οδηγεί ώστε να μη το χρησιμοποιεί σαν όπλο.

Το αυτοκίνητο είναι ένα εργαλείο, δεν είναι προέκταση της προσωπικότητας του οδηγού, ούτε του ανδρισμού του, ούτε αποδεικτικό των (οποιωνδήποτε) ικανοτήτων του. Είναι έξυπνος όταν σέβεται τους κανόνες, όταν σέβεται τους αδύναμους πεζούς, όταν σέβεται το περιβάλλον και τη ΖΩΗ. Οταν δεν σέβεται τίποτε από αυτά και απλώς περιφέρεται ΓΙΑ ΝΑ επιδεικνύεται (Βρε ξέρεις ποιος είμ' εγώ! κλπ κλπ) τότε είναι ένας βλάκας που δεν αργεί να μεταβληθεί σε ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΕΚ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ.

o kairos είπε...

Καλα εκανες Κωστη.Κι αμα σου πει κανεις τιποτα:Δεν τους γυριζουν τ αντερα μ αυτα που προκαλει ο ωχαδερφισμος τους,η φωτογραφια θα τους πειραξει.

Lion είπε...

Αν το εχετε ξεχασει, να σας το υπενθυμισω: νομοι στην Ελλαδα υπαρχουν!

Στο να παρω την αστυνομια και να καταγγειλω καποιον ηλιθιο δεν εχω προβλημα. Το προβλημα μου ειναι α) οτι θα ειμαι ολη την ημερα κολλημενος στο τηλεφωνο β) η αστυνομια δεν θα κανει τιποτα.

Προς οσους εχουν ηθικα διλημματα περι "καρφωματος":
Αν δεις εναν βιαστη να κακοποιει ενα παιδακι, θα τον καταγγειλεις στην αστυνομια η οχι; Πιστευω πως ναι.

Αν δεις εναν ελληναρα να οδηγει μεθυσμενος (με 90% πιθανοτητα να σκοτωσει το ιδιο παιδακι), τι θα σε εμποδισει να τον καταγγειλεις;

Μαύρος Γάτος είπε...

Καταγγελίες: Κανένα απολύτως πρόβλημα, ίσα ίσα, σ' ευχαριστώ πολύ.

Μαρίνα μου ας κηρύξουμε τον πόλεμο στον πόλεμό τους!!! (που το κάναμε ήδη δλδ)

Αγαπητέ Καιρέ, χωρίς να θέλω να κλέψω την ...δόξα (LOL) από τον φίλο μου τον Καπετάνιο, πρέπει να πω ότι εγώ είμαι ο υπεύθυνος για το παραπάνω κείμενο+φωτογραφία.

Καπετάνιε Δρακολέοντα, επειδή το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα, και τελικά μάλλον δεν έχω σκοπό να ξενιτευτώ, όπως είδες έχω κηρύξει τον πόλεμο στην ελλαδίτικη βία γενικώς και στην οδική βία πιό συγκεκριμένα...

Σ;))))

Κοινότητα Εκάλης είπε...

ΌΤΑΝ συνεργαζομουν με την βρετανικη αστυνομια, η αστυνομια έδινε και βραβεια σε οποιους εκαναν την καταγγελία, εδώ αν το προτείνεις θα σε πουν ρουφιάνο κλπ μαλακίες.

Κοινότητα Εκάλης είπε...

Αλήθεια, τί έγινε εκείνο το ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ που είχε κάνει κυριολεκτικά κομμάτια εκείνη την κοπέλα στην παραλιακή της Αθήνας, πριν από χρόνια;;; Και που μετά από μερικούς μήνες παρέσυρε κι άλλον άνθρωπο;;; Σε ποιάν εταιρία, σε ποιάν υπηρεσία είναι σήμερα διευθυντής;;;;;; Ποιόν θα παρασύρει αύριο;;;; Μεθαύριο, θα μπορούσε να παρασύρει έναν ΔΙΚΌ ΣΟΥ άνθρωπο...= an leme gia atixima prin 10 xronia me mia porsche imoun sima8iths tou sto ziridi...den apexei polh h frash kolopedo apo thn pragmatikotita.

Μαύρος Γάτος είπε...

Ναι, για εκείνον λέω, δεν θυμάμαι τ όνομά του. Μετά από μερικούς μήνες είχε παρασύρει και δεύτερο άνθρωπο. Θυμάμαι μόνο ότι την πρώτη φορά ήταν μια κοπέλα και μαζεύανε τα κομμάτια της από τα γύρω μπαλκόνια...

Τϊ να κάνει άραγε αυτός ο άνθρωπος σήμερα; Έχει βάλει μυαλό; Πολύ αμφιβάλλω.

Κοινότητα Εκάλης είπε...

An den kano la8os ton elegan dimitri, den 8elw na pw polla prosopika, den einai dikia mas douleia, oute 3erw ti kanei, pantos eixe poli ipsila ton amane k sigoura polla lefta apo pisw.

Μαύρος Γάτος είπε...

Φυσικά και δεν είναι δικά μας δουλειά. Εϊναι όμως ενδιαφέρον να δει κανείς αν άλαξε ποτέ οδική συμπεριφορά ο συγκεκριμένος άνθρωπος. Και για αν μην ξεχνιόμαστε, και για να μαθαίνουν οι νεότεροι...

Ta Nea, 27-8-2007

Δυστυχώς, μόνο ύστερα από εντυπωσιακά δυστυχήματα, κυρίως στην «παραλιακή οδό», ξυπνάει η ελληνική κοινωνία, δηλαδή τα ΜΜΕ, για να ασχοληθούν με το θέμα. Ακριβώς τα ίδια συνέβησαν και πέρυσι, με τον θάνατο μιας γυναίκας από σύγκρουση με XXXXX. Η εξέλιξη της υπόθεσης θα μπορούσε να θεωρηθεί σκάνδαλο: ο οδηγός διαφεύγει και «παραδίδεται» στην αστυνομία την επόμενη ημέρα (επομένως αλκοτέστ αδύνατον...), ο οδηγός παραμένει ελεύθερος και κάτοχος του διπλώματος οδήγησης (!) και τον επόμενο χρόνο πέφτει σε μπλόκο της αστυνομίας (αλκοτέστ), όπου διαπιστώνεται ότι οδηγούσε με υπερβολική ποσότητα αλκοόλης στο αίμα του! Και πάλι παραμένει ελεύθερος και κάτοχος του διπλώματός του...

nosyparker είπε...

Γατούλη, τη φωτό αν δε σε πειράζει, μπορείς να τη μικρύνεις ώστε να βγαίνει ως προεπισκόπιση και όποιος θέλει μεγένθυση να κάνει πάνω της κλικ. Εσύ βέβαιας μας προειδοποίησες, αλλά εμένα κόντεψαν να μου βγουν τα έντερα :-/

nuntius είπε...

Οδηγώ εδώ και 10 περίπου χρόνια. Απο τότε που πρωτοέπιασα τιμόνι στα χέρια μου δεν έχω οδηγήσει ποτέ έχοντας πιεί κάτι παραπάνω απο μισό ποτήρι μπύρα. Είμαι τεράστιος ΜΑΛΑΚΑΣ δηλαδή. Και φλώρος. Και ξενέρωτος.
Γαμώτο...

ανεστης είπε...

Φίλε μπράβο για το blog σου και για τον επιθετικό τρόπο που "προσεγγίζεις" το θέμα. Δυστυχώς όμως δεν είναι μόνο οι "καβλοτίμονοι". Πριν λίγους μήνες ένα 15χρονο παιδί, ο Σάββας, πολτοποιήθηκε στην Κηφισιά από μια οφηγό που οδηγούσε μιλώντας στο κινητό, προσπάθησε να προσπεράσει ένα φορτηγό που έκανε διανομή και καβάλησε το πεζοδρόμιο. Δυστυχώς το πρόβλημα έχει πολύ πύον και θέλει ΠΟΛΥ ισχυρή αντιβίωση...

Dead Disney είπε...

MANA MOU TON GAMISE KANONIKA !

Ανώνυμος είπε...

bravo!
eisai pio kafros esy ap oloys mayre gate.
yperevis kai ta deltia eidisewn.
kala kaneis kai to paizeis eyroPEOS.
panta teties fotos na vazeis poy na exeis episkepsimotita

Μαύρος Γάτος είπε...

Ανώνυμε, βρήκες ευκαιρία να βγάλεις το άχτι σου ξανά, αλλά μη νομίζεις ότι δεν σε μυρίστηκα...

Βαγγελης Καραστεργιος είπε...

Πραγματικά θλιβερή η κατάσταση και η πραγματικότητα μπορεί να σοκάρει αλλά αυτή είναι δυστηχώς.Εύγε για τια το θέμα που αναδεικνύεις.

plomarsa είπε...

Θα ήθελα να μου πείτε ποιός φταίει για την κατάσταση αυτή. Εγώ καταλήγω στο συμπέρασμα οτι ΔΕΝ φταίνε οι οδηγοί. Και δε φταίνε γιατι δε γνωρίζουν! Όταν παίρνουν το δίπιλωμα με φακελάκι, όταν όσοι δε το παίρνουν με φακελάκι ο δάσκαλος τους μαθαίνει πορεία, παρκάρισμα, γωνία και να προσέχουν το STOP, όταν δεν υπάρχει ενημέρωση των πολιτών από το κράτος (ποιος ξέρει να μου πει για τις τρεις λωρίδες των αυτοκινητόδρομων, γιατι είναι τρεις και οχι τέσσερις και τι χρήση έχει η κάθε μια), όταν οι μπάτσοι κάνουν μόνο αλκοολτεστ και ρίχνουν πρόστιμα για παράνομη σταθμευση μονο προεκλογικά, όταν τα ΜΜΜ είναι σχεδόν ανύπαρκτα. Νομίζω οτι πρέπει να ληφθούν μια σειρά από μέτρα καιαυτά να ισχύουν για αρκετά χρόνια ωστε να μας γίνει συνείδηση. Ο ίδιος άνθρωπος που αποκαλείτε εσεις ΕΛΛΗΝΑΡΑ, μπορείτε να μου πείτε γιατί όταν πάει στο εξωτερικό αλλάζει τη οδική του συμνπεριφορά και συμορφώνεται? Μήπως γιατί εκεί υπάρχουν και ισχύουν κάποια μέτρα? Εδώ στην ελλάδα έχουν χαλαρώσει τα πάντα, δεν ισχύει τίποτα με αποτέλεσμα ο καθένας να πράττει ανάλογα της ψυχοσυνθέσεώς του. Ειναι πραγματικά κρίμα

Ανώνυμος είπε...

Και ένα πικρό (μετα απο τα παραπάνω) κείμενο που σατιρίζει την ελληνική πραγματικότητα:

''αραθέτω κείμενο (χιουμοριστικό αλλά δυστυχώς αληθινό…) από τον σημερινό Paparazzi του contra.gr :

KANONEΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ

* Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.

* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.

* Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.

* Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα “STOP”. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.

* Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.

* Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS , το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.

* Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.

* Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.

* Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.

* Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.

* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σ’ αυτό.

* Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.

* Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.

* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.

* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.

* Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη…

* Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.

* Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουν ταχύτητα.

Για μια ακόμη φορά (όπως και στην προηγούμενη καταχώρησή μου σχετικά με την αιμοδοσία) θα προτιμούσα να μην ίσχυαν αυτά που σας μεταφέρω… :-(''