Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2008

ΟΙ ΚΑΝΌΝΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ (C)(R)(P ) ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΦΕΛΛΩΝ (ME SIMA TO GA:ΪDARO)

"Αναστροφή" στα λιμανάκια της Βουλιαγμένης-
(βλέπε οδηγία "πώς να πατάτε σωστά τις διπλές γραμμές")




Γράφει ο
Tdi (Ζητείται Ελπίς)

* Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.
* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
* Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.
* Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα 'STOP'. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.
* Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.
* Το φρενάρισμα πρέπει να γίνεται όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS , το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.
* Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.
* Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.
* Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκεται ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.
* Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.
* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είσαι πρώτος σ' αυτό.
* Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείται στον ίδιο δρόμο με σένα μάλλον το κάνει επίτηδες.
* Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.
* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.
* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.
* Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη...
* Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.
* Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουν ταχύτητα.

7 σχόλια:

Surrealist είπε...

Καλησπέρα, το ανάγνωσα και το βρήκα ενδιαφέρον, συμπέρασμα Χμ!Και όχι μόνο Χμχμ! Δηλ. Προσοχή στους μη οδηγούς που οδηγούν...

Ερωτήματα:
τι γίνεται όλοι με πληρωμή το πήρανε το δίπλωμα,

καθεστώς το κάναμε,

αν κάνουμε τα ακριβώς αντίθετα... υπάρχει ελπίς;

Μπράβο στον Τdi και στον Μάυρο γάτο που το "τσίμπησε"

-Ναι η φωτογραφία, είπε... ευτυχώς και σώθηκαν... (πω-πω σοκ):}!

-Μη γελάς γλυκιά μου

Ευχαριστούμε... Λος!

Τdi είπε...

Από την μια μας πιάνουνε τα γέλια, αλλά από την άλλη όταν βλέπω φωτογραφίες σαν αυτή που έχεις σηκώσει φίλε μου..περισσότερο νιώθω ότι πρέπει να μας πιάνουν τα κλάματα..

Κατα τ'άλλα, τα προσωπικά μου συγχαρητήρια για την προσπάθειά που κάνεις στα blog σου. Μ'αρεσε πολύ η θεματολογία που πιάνεις! Καλώς σε βρήκα λοιπόν!

Καλή υπομονή και καλό στομάχι(πιστεύω καταλαβαίνεις γιατί το λέω..)!

Ανώνυμος είπε...

η πλακα ειναι πως λωριδα ταχειας κυκλοφοριας ειναι πλεον η δεξια!!!

τους βλεπεις ολους πηγμενους στην αριστερη και στη μεσαια, και η δεξια ειναι αδεια!!!

μεγαλη αγαπη του ελληνα οδηγου ειναι παντως η μεσαια (η αριστερη, οταν σκοπευει να στριψει αριστερα μετα απο πενηντα χιλιομετρα...)

τον βλεπεις να μπαινει π.χ. στην Βουλιαγμενης η στη Αττικη οδο σε στιγμες που ο δρομος ειναι αδειος, μπαινει στη μεσαια "κυριος" και δεν τον ξεκουνα ουτε ατομικη βομβα...

πασας στα γιαννενα κι ο δρομος δικος του!

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα! Λος!

Εγώ σίγουρα ψηφίζω κλάμματα.

Σ:-((((

Διαγόρας είπε...

Οι λόγοι για τους οποίους το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα έχουν πλέον εξακριβωθεί. Είναι έτσι ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να μην πάθει απολύτως τίποτα ο αγκώνας του ιδιοκτήτη.

Επίσης έχει εξακριβωθεί και ο λόγος για τον οποίο γενικά αποφεύγεται η πρόσδεση του κράνους, ακόμα και όταν αυτό φοριέται στο κεφάλι: είναι έτσι ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να φεύγει αμέσως το κράνος από το κεφάλι του αναβάτη, έτσι ώστε η (έτσι κι αλλιώς σύντομη) πτήση του να μην εμποδίζεται από κανένα περιττό βάρος.

Είναι επίσης γνωστός και ο λόγος για τον οποίο πολλοί κυκλοφορούν με φτηνά κράνη: είναι επειδή δεν αξίζουν και πολλά αυτά που βάζουν μέσα τους.

pokopik the greek είπε...

χαιρομαι που θιγεις ενα θεμα, οτι ειμαστε καφροι ειναι γεγονος, αστα να πανε!!!

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν φορές που οι κατ' ευθείαν απόγονοι του Πλάτωνα και του Ευριπίδη με συλλαμβάνουν να τολμώ να εισέρχομαι στην αριστερή λωρίδα της εθνικής, το μέρος δηλαδή όπου μόνο αυτοί έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν και ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ακόμη και όταν αυτός ο άλλος είναι υποχρεωμένος να προσπεράσει ένα, δύο ή εκατόν δύο αυτοκίνητα κι έπειτα να επιστρέψει στην ταπεινή λωρίδα του καθ' ότι δεν τυγχάνει κομπλεξικ... ............. με μετεμφυλιακά στερητικά απωθημένα.
Στην περίπτωση λοιπόν αυτή και καθώς ο γνήσιος και αμιγής έλληνας είναι αποφασισμένος να σε βγάλει από την μέση, εσένα τον μπάσταρδο, πλησιάζοντας όλο και πιο απειλητικά και ανάβοντας τα φώτα, τότε εσένα, του μη γνησίου και αμιγούς έλληνα, σου μένει μόνο μια λύση: Να πατήσεις απότομα (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΛΑΦΡΑ, ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ) το φρενάκι, επιλέγοντας μάλιστα την στιγμή που ο βέρος έλληνας σε έχει πλησιάσει σε απόσταση ενός ή μισού μέτρου. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Αν δεν είσαι σε θέση να μην μπορείς να πατήσεις το φρένο κυριολεκτικά απειροελάχιστα τότε ΜΗΝ ΤΟ ΑΠΟΤΟΛΜΗΣΕΙΣ!!!!
Επαναλαμβάνω: Αν δεν είσαι σε θέση να πατήσεις το φρένο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΛΑΦΡΑ τότε άσε τον ελληναρά να σε σκοτώσει εκείνος, δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.
Επιπλέον δεν ξέρω τί γίνεται αν δοκιμάσεις κάτι τέτοιο με ένα αυτοκίνητο που έχει ABS, το να πατήσεις δηλαδή πολύ ελαφρά (αλλά είπαμε απότομα!) το φρένο προκειμένου να προστατέψεις την ζωή σου και να δείξεις στον ελληναρά ότι δεν χαμπαριάζεις από την τσογλανιά και την θρασυδειλία του.
Ίσως είναι λίγο επικίνδυνη η λύση που προτείνω αλλά νομίζω ότι μπροστά στο βέβαιο θάνατο είσαι υποχρεωμένος να τολμήσεις (και να αμυνθείς απέναντι στον ελληναρά).
Εμένα πάντως αυτή η τακτική, με ένα αυτοκίνητο παλιό και χωρίς ABS, μου έχει σώσει την ζωή πολλές φορές. Ο ελληναράς κατανοεί ότι έχει να κάνει με πιό τρελό και κάθεται στ΄αυγά του αποσυρόμενος καμμιά εικοσαριά μέτρα πίσω. Βέβαια όταν θα σε προσπεράσει θα χειρονομεί αλλά στον δρόμο ας μην έχουμε απαιτήσεις να σπάσουμε και τα μούτρα του άλλου για το παραπανήσιο ξετραχήλωμά του, μας αρκεί που παραμένουμε ζωντανοί και αυτό είναι όλο....



Τα γκουλάγκ δεν φταίνε σε τίποτα για να τα καταδικάζουμε. Το θέμα είναι ΠΟΙΟΥΣ βάζεις μέσα. Γιατί οι φασίστες μόνο με γκουλάγκ αντιμετωπίζονται.