Στη γλωσσολογία, αν μια "λανθασμένη" λέξη ή γλωσσικός τύπος χρησιμοποιείται για καιρό, επικρατεί και μπαίνει στην επίσημη γραμματική. Γιατί να μην γίνει το ίδιο και με τον ΚΟΚ; Επιτέλους, να σταματήσει η υποκρισία, βρε αδερφέ! Αφού τίποτα δεν αλλάζει, έτσι κι αλλιώς! Ακόμα χειρότερα, αφού ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΥΛΗΣΗ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ!
1. Προτεραιότητα στις διαβάσεις να έχουν ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, και όχι ΟΙ ΠΕΖΟΙ. Πού ακούστηκε να σταματάνε τόνοι σίδερο για να περάσει ένα ανθρωπάκι;
2. Το παρκάρισμα να επιτρέπεται ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ. Κλεμμένες τις έχουμε, τις αμαξάρες μας; Τίς πλερώνουμε, κύριε! Όπως και τόσα και τόσα Τέλη, φόρους, ειδικούς φόρους (στα καύσιμα). Πού θα τις παρκάρουμε λοιπόν, αφού παρκιγκ δεν υπάρχουν;;;;;
3. Να απαγορυτεί σους ηλικιωμένους και στα ΑΜΕΑ να κυκλοφορούν στους δρόμους. Τϊ δουλειά έχουν να μπλέκονται ανάμεσα στις αμαξάρες μας και στις μηχανάρες μας; Να κάτσουν σπίτι τους.
4. Να καταργηθούν τα φανάρια, τα φλας και τα ΣΤΟΠ. Τού Έλληνα ο τράχηλος κόκκινο δεν υπομένει.
Αυτά, και άλλα πολλά.
1. Προτεραιότητα στις διαβάσεις να έχουν ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, και όχι ΟΙ ΠΕΖΟΙ. Πού ακούστηκε να σταματάνε τόνοι σίδερο για να περάσει ένα ανθρωπάκι;
2. Το παρκάρισμα να επιτρέπεται ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ. Κλεμμένες τις έχουμε, τις αμαξάρες μας; Τίς πλερώνουμε, κύριε! Όπως και τόσα και τόσα Τέλη, φόρους, ειδικούς φόρους (στα καύσιμα). Πού θα τις παρκάρουμε λοιπόν, αφού παρκιγκ δεν υπάρχουν;;;;;
3. Να απαγορυτεί σους ηλικιωμένους και στα ΑΜΕΑ να κυκλοφορούν στους δρόμους. Τϊ δουλειά έχουν να μπλέκονται ανάμεσα στις αμαξάρες μας και στις μηχανάρες μας; Να κάτσουν σπίτι τους.
4. Να καταργηθούν τα φανάρια, τα φλας και τα ΣΤΟΠ. Τού Έλληνα ο τράχηλος κόκκινο δεν υπομένει.
Αυτά, και άλλα πολλά.
6 σχόλια:
Να καταργηθούν οι δρόμοι και να γίνουν πάρκα...
να καταργηθούν τα αυτοκίνητα και τα παιδιά να παίζουν ελεύθερα
να ηχούν στους δρόμους μουσικές
να λέμε καλημέρα
να λειτουργήσουν ιατρεία ανοιχτά και ελεύθερα σε κάθε γειτονιά
να δώσουν μία περιοχή ανά λαό
να μην υπάρχουν ψηφοθήρες
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ως άλλη Φαλάτσι)
...
Γιατί σε λίγο ... σε λίγο...
θα έγραφα την φανταστική οπτική του μέλλοντος
όπως
απεικονίζεται στις σκέψεις μου, αλλά και η Οριάνα έπαψε κάποτε...
Καλημέρα σας Λος, καλή συνέχεια :} Λος και αμο!
Ωραίο το blog σου για τους Ελληναράδες των δρόμων! Όποιος έχει πάει εξωτερικό να δει οδική συμπεριφορά, θα νομίζει ότι βρίσκεται σε άλλο πλανήτη. Η λύση μπορεί να έρθει μόνο από μια κυβέρνηση που θα έχει την βούληση να αλλάξει κάποια πράματα. Δεν το έχω δει μέχρι τώρα και δύσκολα θα το δούμε...
[a]ΚΑΠΟΙΑ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ χωρίς μεγάλο κόστος
και χωρίς ΤΕΡΑΤΩΔΗ πρόστιμα, γειά σου Βύρων,
που, ενώ δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα,
μπορεί να φέρουν δωροδοκίες:[/a]
Ένας ΑΛΛΟΣτρόπος βελτίωσης της κυκλοφορίας χωρίς πρόστιμα.
Θα διηγηθώ πρώτα, όσο συντομότερα μπορώ, μιά ιστορία που, πριν χρόνια, έζησα στην «ουρά» του φέρρυ του Αντιρρίου, η οποία μού προκάλεσε τις σκέψεις αυτές.
Κάποια γιορτή ήταν, ερχόμουν από Γιάννενα, είχε ουρά στο φέρρυ.
Ένας τροχονόμος είχε επιφορτιστεί με την τήρησή της.
Κάποιοι μάγκες προσπερνούσαν την σειρά και πηγαίναν στην κεφαλή της για να ρωτήσουν δήθεν, να δούν "απλώς" τί γίνεται κλπ κλπ με σκοπό να μείνουν εκεί βέβαια, στην κεφαλή, ως εξυπνότεροι από τους λοιπούς.
Ο τροχονόμος λοιπόν αυτός στεκόνταν στην ΚΕΦΑΛΗ της σειράς, {ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΗΣ για να απαγορεύει τήν παράκαμψή της} είχε μιά σφυρίχτρα στο στόμα και χωρίς να ανταλλάσσει ΚΑΜΜΙΑ κουβέντα με τους μάγκες, τους έπαιρνε σφυρίζοντας συνέχεια {ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ μάλιστα, γιατί μόνο μία λωρίδα αριστερά μας ήταν ελεύθερη για όσα έβγαιναν από το φέρρυ και ερχόταν αντίθετα από μάς τους αναμένοντες} και τους πήγαινε στο τέλος της ουράς, όπως αυτή είχε διαμορφωθεί εντωμεταξύ, καταλαβαίνετε...
Μετά ξαναγυρνούσε, περπατώντας πάντα ο ίδιος, στην ΚΕΦΑΛΗ της σειράς.
Ερχόταν καινούριος μάγκας;;; Τον ξανάπαιρνε σφυρίζοντας πίσω. Και ξαναγύρναγε στην κεφαλή!
Μέχρι να μπώ στο φέρρυ, κάθε 10 λεπτά προχωρούσαμε καμμιά 50ριά μέτρα, τόν είδα να τό κάνει 3 ή 4 φορές. Μεγαλοφυ'ί'α!
Έκανε και το περπάτημά του, που όλοι οι καρδιολόγοι συνιστούν...
Αυτή είναι ΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ διαδικασία!
Ως γνωστόν η μαγκιά έχει εκτιναχθεί στα ύψη πλέον εν Ελλάδι.
Μόνο άμα χτυπήσει κανείς εκεί, να τού δείχνει του μάγκα πόσο βλάκας είναι, και όχι τα πρόστιμα, που βλακωδώς (αλλά και με φασίζουσα νοοτροπία) διπλασίασε ο Πολύδωρας πρόσφατα, θα παραχθεί θετικό αποτέλεσμα.
Μιά απλή εφαρμογή του σε φανάρια που στρίβουν αριστερά:
Τους μάγκες, που αντί να περιμένουν πίσω τη σειρά τους , μπαίνουν σφήνα μπροστά από την δεξιά λωρίδα, που όμως ΠΡΕΠΕΙ να πάει ΕΥΘΕΙΑ, καθυστερώντας έτσι όλους γιατί κάν δεν βλέπουν πότε αλλάζει το φανάρι, ένας τροχονόμος να τούς υποχρεώνει να πάνε ΕΥΘΕΙΑ!!! Να αναγκαστούν να πάνε γύρω κάμποσα τετράγωνα για να φτάσουν όπου ήθελαν και να δείς αν τό ξανακάνουν.
Υπάρχουν πολλές τέτοιες λύσεις, όπως π.χ. για όσους μπαίνουν/σταματούν στα "box-junction"(*), τις διασταυρώσεις, φράσσοντας τον δρόμο των άλλων: Να οδηγούνται από τροχονόμο στην κατεύθυνση που έφραξαν! Ούτε πρόστιμα, ούτε τίποτα.
Τον πολίτη πρέπει να τόν ΔΙΔΑΣΚΕΙ η Πολιτεία όχι να τόν ΦΟΒΙΖΕΙ !, όπως "κλασσικά" υποστηρίζουν οι φασιστοφέρνοντες. Που δυστυχώς υπερισχύουν στο Αστυνομικό Σώμα αλλά και γενικότερα... «Ο έλληνας θέλει βούρδουλα» κλπ κλπ
Και μιά ιστορία από τις ΗΠΑ: Ήμουν για δουλιά εκεί, είχα νοικιάσει αυτοκίνητο για να κινηθώ στο Λόνγκ Άϊλαντ. Μού έκαναν εντύπωση κάτι μεγάλες ρομβοειδείς πινακίδες κάθε τόσο στα διάφορα Highways που έγραφαν: RIGHT LANE GOES RIGHT! {«Η δεξιά λωρίδα πάει δεξιά» για τυχόν μη αγγλομαθείς}. Η πρώτη μου σκέψη ήταν "τυπικά" ελληνική: Τί αμερικάνικη βλακεία είν' αυτή; Μετά όμως πρόσεξα ότι οι δεξιές λωρίδες στις διασταυρώσεις ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Αν δηλαδή ήθελες να πάς ΕΥΘΕΙΑ από αυτές έπρεπε να μπείς ΣΦΗΝΑ αριστερά στους άλλους, με προφανή κίνδυνο ατυχημάτων...
Σκεφθείτε πόσο θα βελτιώνονταν η κυκλοφορία -και ανέξοδα!- μόνον απ' αυτό... Αν κάποιοι τροχονόμοι υποχρεώνουν τους μάγκες έλληνες να ακολουθούν την κατεύθυνση της λωρίδας τους, όπως άλλωστε έγραψα και παραπάνω.
Ως σκοπιμότερη δε -και οικονομικότερη!- μέθοδο, βλέπω την εξής: Μια ομάδα, πείτε 20, τροχονόμων πάνε για μιά εβδομάδα στο Παγκράτι. Και "περιποιούνται" όσους μάγκες περνουν από εκεί. Την άλλη στους Αμπελοκήπους, την παράλλη στον Κολωνό... Και πάει λέοντας...
Και να μην κάθονται "κέντρο" στις διασταυρώσεις. Στις γωνίες να είναι. Και να υποχρεώνουν τους μάγκες να συμμορφώνονται.
Σε ένα χρόνο νομίζω θα βελτιωθεί ουσιαστικά η κατάσταση. Γιατί εκτός από τους μάγκες, θα βλέπουν τί γίνεται και οι υπόλοιποι οδηγοί. Για να μην ...μαγκέψουν κι αυτοί... από αγανάκτηση να πιάνονται συνέχεια κορόϊδα.
Ας τό σκεφτεί έτσι ο κ. Χηνοφώτης... Αν δεν μάς έλαχε βυρωνικότερος του Βύρωνα...
--------------------
(*) Θυμάμαι πως ήταν η πρώτη εξαγγελία Τσοχατζόπουλου, ως υπουργού Δημ. Έργων, το 1981. Η διαγράμμιση των "box-junction" με κίτρινους ρόμβους...
Δεν πραγματοποιήθηκε όμως...
Υ.Γ.
Φυσικά δεν θα υποχρεώνουν τους οδηγούς στην τήρηση των λωρίδων μόνον αλλά και στα φορτηγά τροφοδοσίας π.χ. να μην σταματούν κλείνοντας επί ώρα τη Φιλολάου π.χ. στις 11, διότι τότε τούς κάπνισε να ξεφορτώσουν... Τα παρκαρίσματα σε γωνίες στροφής λεωφορείων, την κατάληψη ραμπών αναπήρων κλπ.
Άμα μείνει ένα μαγαζί 2-3 μέρες χωρίς εμπόρευμα να δείς τί γρήγορα θα κανονίσει άλλες ώρες ξεφορτώματος...
Πέντε-δέκα πραμματάκια χωρίς πρόστιμα αλλά με ΑΠΟΤΡΟΠΗ ! Και χωρίς κουβέντες, διαπληκτισμούς, μόνο με την σφυρίχτρα! Και ΕΠΙΜΟΝΗ.
Φίλε μου Κλαζομένιε μού θυμίζεις τον εαυτό μου την πρωτοχρονιά στο χιονοδρομικό της Βασιλίτσας. Έστελνα όλουςε τους χωσιματίες πίσω στην ουρά. Παραδόξως το έπρατταν αδιαμαρτύρητα, εκτός από μαι κότα σαραντάρα που μουρμούριζε κάτι. ¨ομως ξέρεις δεν μπορείς να το κάνεοις για πολύ αυτό, είναι πολύ κουραστικό και ψυχοφθόρο... Να γίνεσαι συνέχεια ο "κακός"¨... πάντωψς μού θύμισες μιαν ιστορία με χωσιματία- αυτοκίνητο σε αναμονή για να περάσει τραίνο, μόλις μπορέσω θα την γράψω (γιατί στο τέλος συνετίστηκε...)
Δημοσίευση σχολίου